Data e postimit: 2014-08-11 14:52:11
Lexime: 3904
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Përvoja vret dinakërinë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dhelpra vie me dinakëri,ujku me trimëri !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dinakëria e qet në kurth hasmin ! 2.Njeriun e komandon shëndeti !
Autori: ERVISA FUSHA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhuna Sa herë e dham jetën Për këtë mëmëdhe Sa herë që nevoja Për të u bë pre Nga kjo plaku i shkretë S'e shijon pleqërinë Dhe fëmija i vogël S'e shijon fëmijërinë E nëna e plakur Me sy të përlotur Veshur me të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Budalla të vret me budallallëk !
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Sonja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala shemb muret
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjala e mire zbut edhe gurin .Sa te ndryshme dhe sa aj rrisin vleren fjales
Autori: fatime dervisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Dashuria te gezon, Dashuria te hidheron, Dashuria te vret, Dashuria te humbet. Kush do te dashuroje, Ate gje mire ta mendoje, Se ne fillim te pelqen, Por me pas te zhgenjen. Ne vend qe te dashuroni, Merni nje liber dhe lexoni, Qe ta kuptoni,...
Autori: nejda · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
-Milosaoja, djali i sundimtarit të Shkodrës në shekullin XV,dashurohet me Rinën e varfër, të bijën e Kallogresë, dhe për hir të kësaj dashurie ndeshet me paragjykimet patriarkale dhe klasore. -Atdheu rrezikohet nga turqit dhe Milosaoja niset ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com